fredag 13 januari 2012

Abibliofobi turns fashion blog for a day

Jerkan är tillbaka med en mjukstart. Frågan lyder som följer:
Fick du några bokliga julklappar i år?

Svaret här är ett enkelt nej. Men eftersom jag ändå har ordet måste jag passa på att leka fashion blog för en dag och skryta om vad jag fick istället. Santa måste tyckt att jag varit vääääldigt snäll! Jag fick en ullkappa med fårskinnskrage i 1960-talsskärning, Boutique by Jaeger (se bild nedan), ett par svarta stövlar med klack, Russell & Bromley, och en figurnära tröja i puderrosa cashmere (hittade inte exakt färg på bild). Tillsammans med en grå pennkjol jag redan ägde blev jag julluxiös samtidigt som man slapp frysa! Stilikon: Audrey Hepburn. Den ultimata accessoaren: boken jag aldrig fick i julklapp.

Winter Lux

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Jag fick inte heller några böcker, i stället var det en ny gryta och ett strykjärn i mina paket :)

Pixie sa...

Det är inte utan att jag känner mig enormt sugen på att handla på närmaste nätbokhandel!