onsdag 9 maj 2012

Som en boll kommer jag tillbaks till dig, Adlibris

Och så tar det inte lång tid så är jag på det igen. Pratade med syster på telefonen och hon bad om tips på bra romantisk bok i vår. Jag kunde inte annat än att gå in på nätbokhandeln och handla En Dag, presentförpackad och skicka iväg med en liten hälsning. Vilken fantastisk liten funktion när man bara vill göra någon glad. Kostar näst till ingenting att överraska med en pocket och jag gillar att man kan välja presentpapper och lägga till några personliga ord.

Nu håller vi bara tummarna att hon gillar den också. Har ännu inte träffat någon som inte är lyrisk så jag är inte orolig. Dessutom är hon exakt den generationen och kommer, förutom relationsskildringen, älska tidsreferenserna! Adlibris, allt är förlåtet!

The gift that keeps on giving

3 kommentarer:

Bokdivisionen sa...

Jag vet inte om jag kanske borde tycka att du är lite billig nu... :-) Men en nätbokhandel är ju ändå en nätbokhandel! Hoppas bara hon får den innan våren är slut.

Pixie sa...

Jag vet, jag är alldeles för lätt på bokfoten! ;-)

För att vara riktigt rättvis mot Adlibris hade jag tillsammans med Zola beställt en obskyr matlagningsbok med balinesiska rätter som visade sig vara slut på förlaget vilket inte framgick på nätet och följaktligen fördröjde hela processen... Försenad bok och utebliven bokcirkel sved dock.

Anonym sa...

Gulligt att skicka till din syster! Hoppas hon gillar den! (Det gjorde nämligen inte jag, bara så att du vet att det FINNS några som tycker den här boken är seriously over-rated! :-)