tisdag 31 januari 2012

Oh la la

Denna självutnämnda anglofil har den senaste tiden insett att jag kanske snart måste addera frankofil till min identitet. Får inte nog av Paris, Versailles, fransk mat och dryck och nu börjar jag även få upp ögonen för fransk litteratur. Blev ju sugen på Igelkottens Elegans och har tidigare suktat efter Himlen I Bay City. Efter jag nu läst Justine Lévy inser jag att dessa har en gemensam nämnare förutom att det är franskspråkig litteratur - Sekwa Förlag. Har inte läst de första två förstnämnda men börjar misstänka att detta förlag kan bli något av en kvalitétsstämpel för mig och jag kommer definitivt att hålla ögonen öppna för fler utgivningar av detta lilla men naggande goda förlag. De firar för övrigt 5 år i år. Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://eekshop.com

an LED display